Ny Layout!

måndag 1 februari 2010

Har suttit hela eftermiddagen och kodat.
Detta är vad jag fick fram.
Visst jag har fuskat lite och laddat hem grunden.
Men ville inte vara en copycat helt så lade in egna bilder i headern,
har även flyttat lite på olika saker.
Men är stolt!
har egentligen planer på hur jag vill att min blogg ska se ut.
Men den layouten kommer någon gång i framtiden,
när Erick hjälpt mig med en bild och lite sånt.

Borde egentligen jobba med mitt fotoprojekt i Foto A.
Men jag får inte tummen ur att fixa det.
Aja nu måste jag kila!
Ha en underbar dag, det ska jag ha!

3 kommentarer:

Lisett sa...

Det vart skitsnyggt! :)

Anonym sa...

feting blogg ju, lätt att jag ska följa :) puss!

jessi sa...

SHOOT vilken snygg blogg ewsi! kan inte du fixa min layout i födelsedagspresent? (a) HEHEHEHE.

vi måste ses snart.
puss, din syster (aKa kinesbjörnen)